klachten en webwinkelkeur

Bij By Misano streven we naar tevreden klanten. Mocht je onverhoopt een klacht hebben over onze producten of dienstverlening, dan horen we dat graag.

Hoe dien je een klacht in?

Je kunt je klacht indienen via:

Vermeld in je bericht:

  • Je naam en contactgegevens

  • Het ordernummer

  • Een duidelijke omschrijving van de klacht 

Behandeling van je klacht

Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Indien meer tijd nodig is, word je hierover geïnformeerd.

WebwinkelKeur

By Misano is aangesloten bij WebwinkelKeur, het keurmerk voor betrouwbare webshops. Dit keurmerk garandeert dat onze webshop voldoet aan de strenge kwaliteitseisen op het gebied van klantenservice en consumentenbescherming.

Heb je een klacht over je bestelling of onze service? Neem dan eerst contact met ons op via info@bymisano.nl. Wij streven ernaar om je klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.

Lukt dat niet, dan kun je je klacht ook indienen via het onafhankelijke klachtenplatform van WebwinkelKeur:
www.webwinkelkeur.nl/klachten

Hier wordt je klacht objectief en onafhankelijk behandeld.

Geschillencommissie

Als je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via www.degeschillencommissie.nl.